torek, 7. oktober 2008

Povolilno besedičenje


Spet se oglašam v zvezi s volitvami, oziroma z tolmačenjem rezultatov. Pred dnevi je republiška volilna komisija predala predsedniku države uradne rezultate, kar pomeni, da imamo zmagovalca, znani so izvoljenci ljudstva in tudi že ime verjetnega mandatarja.

Zapis sem naslovil "povolilno besedičenje". S tem mislim na izmenjavo mnenj, ki ga opravljava z prijateljico iz našega konca, sicer aktivno članico ene izmed parlamentarnih strank. Naj povem še to, da pripada tako imenovani zmagovalni koaliciji, levosredinskemu trojčku, ki bo poslej na krmilu države. Po večini komunicirava s pomočjo elektronskih pomagal, kar pomeni, da najine debate niso glasne, ampak le, recimo temu, mrtve črke na papirju.

Računalnik omogoča, da lahko ponovno prebereš že napisano. Zares uživam, ko ponovno berem zapise, ki si jih izmenjujeva. Iz zapisov jasno veje velika pripadnost moje prijateljice t.i. levi opciji, torej ravno nasprotno od mene. Med drugim pravi, da tako slabo, kot je bilo do sedaj ne more več biti, jaz pa pravim, da je bilo že sedaj dobro, poslej pa bo naravnost odlično, če le malo upoštevam predvolilne obljube.

Ampak ne glede na očitno nestrinjanje, sva dobra prijatelja in bova še naprej.

1 komentar:

Aleš Lisac pravi ...

Andrej, cool blog! Sem šel takoj pogledat, po naši včerajšnji obletnici.lp Aleš