sobota, 28. marec 2009

Zgrabili bomo bika za roge

Zgodil se je koalicijski vrh na Brdu pri Kranju, in sicer na prostorih, ki so bili v bližnji preteklosti bolj ali manj zaprti očem javnosti. Tam so se lahko pojavljali le preverjeni. Tudi v modernejših časih je precej podobno. Osebno me to ni posebej motilo, niti me ne moti sedaj. Širše območje sem si imel priliko ogledati ob priliki piknikov, ki jih je moč organizirati na posebej določenih mestih. Naj rečem, da so prostori zares idealni in nudijo sprostitev v naravnem okolju, ki ima na dosegu roke vso potrebno infrastrukturo.
Ko sem brskal po zapisih, ki poročajo o današnjem koalicijskem vrhu, mi je v oči padel članek, ki nosi naslov; "Zgrabili bomo bika za roke". Kot piše avtor članka, gre za besede ministrice za notranje zadeve, spoštovane gospe Kresalove. Zares mogočne besede, ki lahko bralcu povedo mnogo. Bik je močna žival in za roge ga lahko zgrabi le zelo, zelo močna oseba. Če je "prešvoh" tvega hude poškodbe. Mnenja sem, da je gospa Kresalova ženska pametjo, kar pomeni, da se v take borbe ne bi spuščala brez ustrezne zaščite. Če nadaljujem, gre verjeti nekaterim forumašem, ki pravijo, da vlado vodi trda roka prav ministrice Kresalove.
Pa naj jo vodi, si mislim. Rezultat na volitvah ji to omogoča. Njej in njeni stranki so volilci izkazali veliko podporo, kar pomeni, da ima vso potrebno legitimiteto.

Ni komentarjev: