
Približuje se zadnji mesec v letu. Vsak dan poštar prinese ogromno propagandnega materiala velikih in majhnih slovenskih firm, ki oglašujejo svoje izdelke in vabijo na predstavitve, degustacije in ostale "evente", kot se temu sedaj popularno "poslovenjeno" reče. Papir je, če ne drugega, koristen odpadek in se pri nas ne meče stran.
Sicer pa smo na začetku časa nakupov in norosti. Znebiti se denarja v teh časih ni težko, celo zaželjeno je.December je čas, ko je dovoljeno vse. Pod krinko Miklavža, Božička, dedka Mraza in konca leta si vsak trgovec lahko umisli, kar mu pade na pamet. Skratka, gre za obdobje izjemnih domislic tipa: Božiček v vaš dom, darila po meri, najcenejša pot do srca, obdarujte svoje najdražje, vse za vaše najmlajše in tako naprej.
Zraven seveda pade še nekaj popustov, plačaš dva, odneseš tri, in pozivov, da se čas izteka. Ja, res se čas izteka. Upam, da tudi tako brezkrvnim in brezjajčnim nagovorom. Ne vem, zaradi česa naj bom bolj "razburjen": zaradi nedomišljije trgovcev ali plehkosti kupcev. Naj pač zamahnem z roko in si mislim, da je to pač lepa podoba vulgarnega potrošniškega trenutka, ali pa začnem moralizirati, kam nas vse to pelje? Vem, da nas zagotovo pelje v posebne užitke. Kako sicer razumeti tiste, ki ure in ure čakajo, da sploh pridejo v trgovino. Slednje meni ne gre od rok, čeprav sem ne dolgo nazaj v Mercatorju čakal preko pol ure v vrsti za blagajno!?
Ni komentarjev:
Objavite komentar