
Resničnostni nateg!?
Zadnje tedne se veliko govori o "resničnostnem šovu" Bar, druga generacija. Sam sem se te teme v mojem blogu že dvakrat lotil.
Moj najmlajši sin Rok hoče večerno oddajo redno spremljati in sedaj jo skoraj vsak dan gledam tudi sam. Namen mojega današnjega zapisa je predvsem finančni pogled na "Bar". Že lansko leto se je veliko govorilo o številkah, ki so povezane z Barom. Dobil sem podatek o letošnjih. Zelo so velike.
- Promet v lokalu
Po javno znanih podatkih znaša tedenski promet v Baru okoli 10 milijonov SIT. Nekdaj so bili lastniki lokalov zadovoljni, če so ljudje radi zahajali k njim, danes pa velja, da je potrebno od gostov izvleči ves denar in to brez kančka hvaležnosti ali obžalovanja. Največji uspeh za Gabra & CO pa je, če gost plača pijačo, ki je potem ne spije. Žalostno pri vsem tem je, da barovci nimajo nič od tega. Temu lahko rečemo oderuštvo.
- Izbira tekmovalca za tedensko nalogo
Gledalci s telefonskim glasovanjem izberejo tekmovalca, ki mora opraviti neko nalogo. Klicev je med 5 in 10 tisoč na teden, kar pomeni milijon do 2 na teden.
- Glasovanje
Število glasov se gibljejo nad 30.000 na eno glasovanje, SMS pa zaračunajo po 200 SIT. Seveda nekaj zaslužijo tudi operaterji. Prihodek med 6 in 7.000.000,00 SIT tedensko, da ne bo pomote.
- Oglaševanje med oddajo.
Tu so številke manj jasne, vendar če stane sekunda oglasa 2000 SIT in imajo 4 oglasne bloke, se pokaže številka malo manj, kot 1 milijon na oddajo, na teden ni težko izračunati. Če gre za pretiravanje, zmanjšate številko za tretjino ali polovico, cifre so še vedno zelo dobre.
- Spremljanje dogajanja v stanovanju v živo preko interneta
Ko sem od prijatelja izvedel, kaj se dogaja na tem področju, so mi vsi jagenjčki obmolknili. Ponoči je dogajanje v stanovanju v živo spremljalo 180.000 gledalcev . Potemtakem jih je registriranih preko 200.000. Spremljanje dogajanja na ta način stane 2.399 SIT za neomejen dostop. In seveda večina gledalcev je plačalo neomejen dostop. Skupna številka je 500.000.000 SIT. Če mislite, da je prevelika, jo prepolovite.
- Poleg že naštetega, je tu še internetna prodaja reklamnih artiklov.
****************************************************************************
In kolikšna je sedaj skupna številka?
11 tednov x 26.000.000 SIT = 286.000.000 SIT + 500.000.000 SIT = skupaj (zaokroženo) 800.000.000 SIT
Še nekaj o stroških za četrtkove "evente". V tistem tednu, ko je bil bar manager Ažbe iz lanske generacije barovcev, sem slišal podatek, da lahko za promocijo porabijo 25.000,00 SIT. Pričakovan (zahtevan) promet pa je bil 2.200.000 SIT.
Zmagovalec bo na koncu dobil 12.000.000 SIT, kar pomeni samo 1% od porabljenega denarja gledalcev.
Še dve primerjavi: Mamograf stane med 25.000.000 in 30.000.000 SIT. Na Kliničnem centru v Ljubljani, oddelek kardiologije so zbrali "neverjetnih" 5.000.000 SIT za ultrazvočni aparat. Njegova celotna cena je 42.000.000 SIT
Končno vprašanje: Komu je namenjen "Bar"? Kako smo uspešni pri gledanju Bara in financiranju njegovih snovalcev?
Ni komentarjev:
Objavite komentar